کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

ترویج ستاره شناسی در دیگر وبسایت ها+دانلود نرم افزار های نجومی..

چند ماه پیش در تالار گفت و گوی ستاره شناسانیک نفر نوشته بود برای ترویج ستاره شناسی لازم است در وبسایت ها و تالار های دیگری که به ستاره شناسی بی ربط هستند شرکت کرد و در انها با مطالب نجومی سعی در ترویج ستاره شناسی داشت.چهار پنج سال پیش در تالار گفت و گوی جی اسم ام اریا عضو شده بودم ولی چون خیلی از موبایل سر در نمی اوردم  (و هنوز هم سر در نمی اورم)دو سه تا پست بیشتر اونجا نذاشتم.بعد از از خوندن این نوشته به فکرم افتاد به اونجا برم و با معرفی نرم افزار های نجومی سعی در ترویج نجوم داشته باشم در چند روز اخیر موارد زیادی راجع به ستاره شناسی اونجا گذاشتم.بهتون توصیه می کنم در اون تالار گفت و گو عضو بشید و نرم افزار های نجومی که دارید بزارید.اگر نه هر فیلم یا موسیقی نجومی یا عکس نجومی(می دونم همتون یک کلکسیون عکس نجومی دارید)که دارید اونجا بزارید اونجا بزارید تا من تنها نباشم.در ضمن اونجا می تونید نرم افزار های نجومی (برای موبایل)که من اونجا می زارم (یا بقیه شما که ثبت نام می کنید و نرم افزار می زارید)رو دانلود کنید.در این وبلاگ اونها رو اموزش میدم و نقد هم می کنم.

متشکرم

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

منتظر نظرات زیباتون هم هستم.(بزارید دلم خوش باشه وبلاگم بازدید کننده داره)


نظرات 1 + ارسال نظر

از قرار دادن لینک وبلاگم تو وبلاگتون متشکرم.لطفا منو راهنمایی کنید که چطور میتونم لینک شما رو در وبلاگم قرار بدم.

سلام.خواهش می کنم.ولی که منو لینک کردید!متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد