کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

3 عکس از خودم

سلام این عکس هارو دیشب گرفتم.می دونم خیلی ضایع هست.ولی خب مبتدیم دیگه.ان شالله بعد یاد می گیرم عکس های قشنگ می زارم.

لطفا برای دیدن به ادامه مطلب بفرمایید

سلام این عکس هارو دیشب گرفتم.می دونم خیلی ضایع هست.ولی خب مبتدیم دیگه.ان شالله بعد یاد می گیرم عکس های قشنگ می زارم.

اولی مقارنه ی زهره و ماهه که با یک دوربین بسیار معمولی گرفتم.می دونم خیلی ضایع شدهو...

این دو تا هم عکس های ماه هستن که با  دوچشمی 20*80گرفتم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ببخشید دیگه...

نظرات 7 + ارسال نظر
علی راد 1388/06/13 ساعت 04:21 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام وقت شما بخیر
از شما دوست عزیز دعوت می شود در مسابقه ی شماره 4 وبلاگ مدیریت زمان و موفقیت( با جایزه) شرکت کنید.
لطفا درصورتیکه پاسخ مسابقه را می دهید پاسخ را در قسمت نظرات همان پست مسابقه ی 4 بنویسید.
novin21.blogsky.com
یا علی

سلام.بسیار متشکرم.وبلاگ خیلی خوبی دارید

امین 1388/06/13 ساعت 05:07 ق.ظ http://iplay.iranblog.com/

جالب بود، مرسی.

خواهش می کنم

پرستو صفری 1388/06/13 ساعت 12:51 ب.ظ http://rasadroya.blogfa.com

سلام.
وبلاگتون خیلی خوب شده و مطمئن هستم بهتر از اینم میشه.
امیدوارم به زودی مقالات خودتونو توی این وب ببینیم. و بخونیم.
راستی دوستان گفتن توی تالار مدیر شدین.خیلی خوشحال شدم و صمیمانه بهتون تبریک میگم . امیدوارم موفق باشید.

سلام.خیلی خوشحال شدم به اینجاسر زدید.بابت تبریکتون هم ممنون.اما اخه چی شد که از تالار رفتید.مشکل چی بود؟خواهش می کنم برگردید

سلام
زیبا بود

سلام.متشکرم.خیلی خوشحال شدم اینجا سر زدید.

وبلاگ خوبی دارید.در بخش نظرات وبلاگم نظر شما را دیدم.مایلبه تبادل لینک با شما هستم.لطفا نظر خود را اعلام کرده و سپس مرا در این کار راهنمایی کنید.با سپاس

سلام.متشکرم.
من شمارو لینک کردم.می تونید برای لینک من از جعبه ی لینک وبلاگتون استفاده کنید یا بنر من رو در پایین در وبلاگتون قرار بدید.
البته من خیلی بیشتر خوشحال می شم اگه کار دوم رو انجام بدید.
متشکرم

sun girl 1388/07/03 ساعت 06:10 ق.ظ

سلام ممنونم عکس های جالبی بودند لطفا بازم از این عکس ها بزارید..

سلام.خوشحالم که اینجا اومدید.نظر لطفتونه.
:)

وحید 1388/08/03 ساعت 06:35 ب.ظ http://puul.blogsky.com

راز پولدار شدن


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد