کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

کهکشان گرداب،مروارید آسمان شب

درود بر شما ستاره شناس عزیز.به وبلاگ کهکشان گرداب خوش امدید.

مقارنه ی ماه و مشتری

سلام دوستان.چهارشنبه 11شهریور ماه و مشتری فقط با فاصله ی 2.2درجه از هم قرار دارند و یک مقارنه ی دیدنی تشکیل می دهند.اون هایی که امکانش رو دارند عکاسی رو فراموش نکنند.منتظر عکس های قشنگتون هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن 1388/06/10 ساعت 05:28 ب.ظ http://boroujensky.blogfa.com

سلام
شما هم وبلاگ جالبی دارید . اگه خواستی منو لینک کنی به نام آسمان بروجن لینک کن .
خبر کن تا لینکت کنم .

متشکرم.شمارو لینک کردم.خوشحال می شم منو با بنر زیر لینک کنید

عرفان 1388/06/10 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.proximaclub.com

با سلام لوگو شما قرار گرفت.با تشکر.
www.proximaforum.ir
www.sky98.mihanblog.com
www.proximaclub.com

متشکرم.من هم هر سه تا وب شما رو لینک کردم

سلام ارادت و درود خاص به کهکشان مرداب یک عرض داشتم!محیط مدیریت دارید پس واسه چی مطلب را داخل وب نگزاشتید؟
با آرزوی موفقیت برای شما و دوستان!آسمانی پر ستاره داشته باشید! یا حق!

سلام.حواسم نبود که واسم محیط درست کردید متشکرم

عرفان 1388/06/11 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.proximaclub.com

با سلام از لطفتون ممنون من هم در سایت و وبلاگ جدید شما را لینک کردم.لطف کنید اسم لینک آقای اویسی رو به
آسمان ۹۸
تغییر بدید .ممنون.

سلام.خواهش می کنم.چشم

ZorO 1388/06/16 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام,خوبین؟
مرسی از وبلاگ خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی جالبتون.
موفق باشید....

ZorO

سلام.متشکرم از لطفتون.خوشحال شدم که اومدید.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد